Keluarga Harapan MRE

Blog Family MRE

ip information

Cerita Benar




Coretan dr Fb yang telah di Tag kan oleh isteri kesayangan aku..dlm komen dia seolah² aku ni tak menghargai dia seperti org yang dalam Fb ni...
Sebenarnya aku jadi bingung,adakah dgn cara mcm ni yg membuatkan utk menunjukkan aku menghargai isteri kesayangan aku?
Kebanyakan apa yang ditulis tu betul..isteri aku memang banyak buat kerja² tu selain menguruskan perihal rumah,bukan juga bermaksud aku x pernah buat kerja tu semua, kalau diminta...aku dgn senang hati membantu..tiada masalah...
Bukan apa...nanti bila rajinkan diri..aku dituduh juga...seolah mcm ada salah katanya nanti..atau nak bodek apa lah tu...sedangkan kita ikhlas..
(sapa pulak yg x menghargai sapa ni ek)
Tak apa lah...dah memang kehidupan aku mcm ni..takdir agaknya..adalah tu asbabnya..

0 comments: