Keluarga Harapan MRE

Blog Family MRE

Time Off

Itu lah.. ..

Pandangan orang terhadap kita tak sama dengan pandangan serta pikiran yang ada pada kita...
Kita pikir dan kita rasa tak da apa masalah pun atas perbuatan kita buat ni...tapi org tetap akan mengatakan salah...tak kira benda tu salah kecil atau besar..sehinggakan benda yang kecik dibesar² kan...sampai semua org tau...kawan²..adik beradik...mak ayah..semualah...biar org tu malu...biar hati puas...
Biar org tu malu.....Tu lah sikap..bila orang sentiasa tak puas hati dengan kita..sentiasa cari salah dihati dia...istilah baik dimata dihati tiada..hehehe...
Bila perbuatan yg tak disenangi itu dulu dicemuh...dituduh itu, kita bg dia lalui,kita buat..rasa macam tak bersalah pula...nampak seronok kan..
Sedangkan,masa dulu.....mcm² cakap..penat siang mlm cari duit lah...sibuk org cari duit,ko sibuk berpesta sana sini...tak hiraukan anak bini semua...hahaha...naik benyek muka org tu...kekeke
Soalannya...salah ke pegi karoake? Tapi aku bukan Aliff(pelakon tu la..kang kene kecam lg kang kalu x letak dlm bracket ni...hihihi)
Tapi skang ni...sama jugak emak ayah gi karoake..anak² tinggal dekat umah...hahaha...orang lain buat salah..(kalau dah dicop jahat..sampai bila² org busuk)nak buat camner...
Orang lain tau..ia jd bahan jenaka...hehehe..puaslah hatikan...salahnya mcm gi menyundal kekeke....
Takperlah nak buat camner..tu kira nasib lah..Allah nak uji kita....
#sentiasaburukdihatidimatamu
#akuyangdituduh

Gambar Hiasan...



0 comments: