Keluarga Harapan MRE

Blog Family MRE

ip information

Terkasima..(JIRANKU)

Huh...dasyat aku tengok orang sebelah rumah aku...hehhee jiran aku la tu,tukar kereta lagi...
Apa lah ekk amalannya bleh tukar kereta tiap² tahun...rezekinya meruah,ada orang sibuk pikir mcmana nk bentuk nak betulkan perangai dlm family  yg kian berusia...yg kene tuduhnya lg(mcm DSN)..dia dgn umur lebih tua sikit dr aku...anak² kecik 3 org.. sibuk tukar kereta..dasyat...
Walaucamner pon aku syukur..kereta aku x der utang...walaupon buruk...tp masih mampu bawak family sana sini...Alhamdulilah..
Bukan apa...cuma dlm ati ni ada sikit iri hatilah..tp bukan sakit hati...
Paham dia keje 6hari seminggu...aku keje 4hari aja seminggu..masa aku lebih pada family....
Ada orang kerjanya kuat...
Ada orang kerjanya smart....

Impian aku skarang ni nak selesa aja...utang x der..free..boleh kemana...boleh miliki apa²... Dan paling penting aku boleh buat org sekeliling happy!

Dalam.dunia ni Duit dan kemewahan aja org dekat pada kita....
Org takut...ikut kata kita...hormat...
Tp bila kita biasa² je.. BINI PON 'pui' dekat kita.

0 comments: