Keluarga Harapan MRE

Blog Family MRE

ip information

Selepas Beberapa Bulan

Selepas beberapa bulan melayari perjalanan hidup.. FamilyEzul melangkah demi langkah utk kelangsungan hidup... Kerja terus kerja.. Makan terus makan.. Hihihi...

Permintaan dan harapan cuba untuk dilaksanakan demi kegembiraan dan keharmonian bersama sekeluarga dan org sekeliling... 
Sepanjang tempoh tu...aku berharap aku dpt menggembirakan mak, bini dan anak² aku semua.. Tu harapan aku seblm pejamkan mata selamanya... InsyaAllah... 
So.. Untuk mengeratkan lg, aturan Allah yg telah menganugerahkan lg kepada keluarga ini dengan menambahkan bilangan keluarga yang ke 8 (aku..)
Genap 37minggu satu tangisan bayi yg da lama tak kedengaran telah tercetus di kediaman kami....
Jam 530pm 05.11.2020 Hari Khamis baby ini telah dilahirkan...seberat 3.1kg di HSI. Kami memberi Nama Muhammad Eusoff Danial. 
 ALHAMDULILAH.. Tahniah mami...



Sehingga saat ini Muhammad Eusoff Danial ni masih lagi berulang alik hospital cek KuningšŸ¤¦‍♂️






































0 comments: