Keluarga Harapan MRE

Blog Family MRE

ip information

Eppy Besdey Bini Aku...




Dengan gigihnya aku pada tahun ni menyambut hari kelahiran bini aku.. Tahun ni ingat nk sambut dekat Tioman.. Tp x menjadi plak sebb anak² periksa... Apa bleh buat...so aku dengan bingkas mikir apa nak buat ni.. Tp yg penting budgetnya tu... PAGI tu aku buat persiapan.. Komplot dgn Thaqif.. Pegi beli barang... Tiup belon.. Kali ni aku buat BelonTerapong.. Aku ingat kali ni.. Aku rasa ni yg paling gempak... Aku punya perasaan la..
Upernya sambutan besdey bini tahun ni berlarutan dari 14hb sampai 17hb tak abis² dasyat... Dulu dia kata tempat yg dia keje sekarang tempat org skandel.. Jgn ada aku dengar lg ayat tak sangka.. Tergamam.. Terpaksa..kerana malu nk tolak..sendiri tergadai.. Sekali aku bleh paham.. Tp kalu ada lg.. Aku memang da x paham dah.. Aku boleh paham dgn parangkan  2-2 je tu nanti.. Hahaha.... Apa apa pon semoga berjaya.. Jadilah Isteri yg solehah.. 

0 comments: