Keluarga Harapan MRE

Blog Family MRE

ip information

Welkam Tahun 2020

Hari ni merupakan hari yang ke 10 tahun 2020..sungguh tak di sangka sampai juga Umur dekat tahun 2020 ni.. Alhamdulillah nikmat Allah pinjamkan kepada kita..

Anak pon dah besar besar.. Yang baru baru ni anak aku ke 2 dah lepas PT3, sekarang dah ting. 4.. masih mengekalkan keputusan yang baik.. Syukur... Pada aku ia Cemerlang.. Kalu aku dulu nak dpt separuh result mcm dia pon susah.. Kekeke..
Semoga adik²nya yang lain dpt ikut jejak langkah keputusannya nanti..
Nak citer dulu kalu kita disuruh lukis lukisan abad 2020..memacam dia punya bayangan.. Ada yg mcm dekat angkasa pon ada.. Hehehe.. Tapi ia semua fantasi.. Cuma bangunan yg tinggi tinggi tu banyaklah berbanding dulu²..
Bila da tahun baru.. Sibuk memasing azam baru.. Aku Xder apa nak berazam baru.. Sbb azam yg lepas x tercapai.. Lg pon aku dah lupa apa azam baru aku tahun dulu.. Kekeke.. Tp kalau boleh.. Aku nk tukar tempat keje.. Supaya dpt naik sikit gaji.. Tempat skang bukan tak selesa.. Cuma gajinya mundur 5tahun berbanding dgn rakan² aku yg keje tempat lain.. Lagi 1 nak berjaya dalam kerjaya trading aku.. Ni paling susah pada aku.. Dan dpt membahgiakan org sekeliling aku tak kira dekat mana aku berdiri..
Semoga diperkenankan... 

0 comments: